Parallangaj, A. (2020). ALATI DIGITALNOG MARKETINGA U PROMOCIJI VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:676238
Parallangaj, Albijan. "ALATI DIGITALNOG MARKETINGA U PROMOCIJI VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:676238
Parallangaj, Albijan. "ALATI DIGITALNOG MARKETINGA U PROMOCIJI VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:676238
Parallangaj, A. (2020). 'ALATI DIGITALNOG MARKETINGA U PROMOCIJI VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:676238
Parallangaj A. ALATI DIGITALNOG MARKETINGA U PROMOCIJI VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2020 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:676238
A. Parallangaj, "ALATI DIGITALNOG MARKETINGA U PROMOCIJI VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:676238