Carević, I. (2020). MARKETING ZAŠTIĆENIH PODRUČJA PRIRODE (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:250495
Carević, Ivan. "MARKETING ZAŠTIĆENIH PODRUČJA PRIRODE." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:250495
Carević, Ivan. "MARKETING ZAŠTIĆENIH PODRUČJA PRIRODE." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:250495
Carević, I. (2020). 'MARKETING ZAŠTIĆENIH PODRUČJA PRIRODE', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:250495
Carević I. MARKETING ZAŠTIĆENIH PODRUČJA PRIRODE [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2020 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:250495
I. Carević, "MARKETING ZAŠTIĆENIH PODRUČJA PRIRODE", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:250495