Jurković, T. (2020). ULOGA ODJELA PRODAJE NA USPJEŠNOST HOTELSKOG PODUZEĆA U KRIZNIM SITUACIJAMA (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:936987
Jurković, Tonka. "ULOGA ODJELA PRODAJE NA USPJEŠNOST HOTELSKOG PODUZEĆA U KRIZNIM SITUACIJAMA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:936987
Jurković, Tonka. "ULOGA ODJELA PRODAJE NA USPJEŠNOST HOTELSKOG PODUZEĆA U KRIZNIM SITUACIJAMA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:936987
Jurković, T. (2020). 'ULOGA ODJELA PRODAJE NA USPJEŠNOST HOTELSKOG PODUZEĆA U KRIZNIM SITUACIJAMA', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:936987
Jurković T. ULOGA ODJELA PRODAJE NA USPJEŠNOST HOTELSKOG PODUZEĆA U KRIZNIM SITUACIJAMA [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2020 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:936987
T. Jurković, "ULOGA ODJELA PRODAJE NA USPJEŠNOST HOTELSKOG PODUZEĆA U KRIZNIM SITUACIJAMA", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:936987