Drlja, M. (2020). Razvoj marketinškog plana na primjeru hotelskog poduzeća Falkensteiner resort Punta Skala (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:814523
Drlja, Mirjam. "Razvoj marketinškog plana na primjeru hotelskog poduzeća Falkensteiner resort Punta Skala." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:814523
Drlja, Mirjam. "Razvoj marketinškog plana na primjeru hotelskog poduzeća Falkensteiner resort Punta Skala." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:814523
Drlja, M. (2020). 'Razvoj marketinškog plana na primjeru hotelskog poduzeća Falkensteiner resort Punta Skala', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:814523
Drlja M. Razvoj marketinškog plana na primjeru hotelskog poduzeća Falkensteiner resort Punta Skala [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2020 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:814523
M. Drlja, "Razvoj marketinškog plana na primjeru hotelskog poduzeća Falkensteiner resort Punta Skala", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:814523