Kiternaš, A. (2019). Primjena informacijskih tehnologija u marketingu (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070
Kiternaš, Ante. "Primjena informacijskih tehnologija u marketingu." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070
Kiternaš, Ante. "Primjena informacijskih tehnologija u marketingu." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070
Kiternaš, A. (2019). 'Primjena informacijskih tehnologija u marketingu', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070
Kiternaš A. Primjena informacijskih tehnologija u marketingu [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070
A. Kiternaš, "Primjena informacijskih tehnologija u marketingu", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070