Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA

Silvio Vidojević (2019)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad

Vidojević, S. (2019). NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197

Vidojević, Silvio. "NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197

Vidojević, Silvio. "NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197

Vidojević, S. (2019). 'NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 13.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197

Vidojević S. NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 13.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197

S. Vidojević, "NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197