Vidojević, S. (2019). NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197
Vidojević, Silvio. "NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197
Vidojević, Silvio. "NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197
Vidojević, S. (2019). 'NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197
Vidojević S. NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197
S. Vidojević, "NOVI TRENDOVI I MODELI POSLOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:612197