Kolčarš, E. (2019). UTJECAJ TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA NA TURISTIČKU DESTINACIJU (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:823053
Kolčarš, Eda. "UTJECAJ TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA NA TURISTIČKU DESTINACIJU." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:823053
Kolčarš, Eda. "UTJECAJ TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA NA TURISTIČKU DESTINACIJU." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:823053
Kolčarš, E. (2019). 'UTJECAJ TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA NA TURISTIČKU DESTINACIJU', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:823053
Kolčarš E. UTJECAJ TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA NA TURISTIČKU DESTINACIJU [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:823053
E. Kolčarš, "UTJECAJ TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA NA TURISTIČKU DESTINACIJU", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:823053