završni rad
Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa

Iva Andrijašević (2018)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Andrijašević, I. (2018). Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990

Andrijašević, Iva. "Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990

Andrijašević, Iva. "Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990

Andrijašević, I. (2018). 'Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 20.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990

Andrijašević I. Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 20.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990

I. Andrijašević, "Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990