Sudinja, I. (2018). ULOGA PRIVATNIH MARKI U ODABIRU TRGOVINE PREHRAMBENIH PROIZVODA (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:411672
Sudinja, Ivan. "ULOGA PRIVATNIH MARKI U ODABIRU TRGOVINE PREHRAMBENIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:411672
Sudinja, Ivan. "ULOGA PRIVATNIH MARKI U ODABIRU TRGOVINE PREHRAMBENIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:411672
Sudinja, I. (2018). 'ULOGA PRIVATNIH MARKI U ODABIRU TRGOVINE PREHRAMBENIH PROIZVODA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:411672
Sudinja I. ULOGA PRIVATNIH MARKI U ODABIRU TRGOVINE PREHRAMBENIH PROIZVODA [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:411672
I. Sudinja, "ULOGA PRIVATNIH MARKI U ODABIRU TRGOVINE PREHRAMBENIH PROIZVODA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:411672