Veleučilište u Šibeniku Odjel studija menadžmenta i turizma
Citirajte ovaj rad
Barnjak, M. (2018). Inovativni Hrvatski proizvod - značaj inovativnoga ponašanja na primjerima hrvatske poslovne prakse (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:826294
Barnjak, Mladena. "Inovativni Hrvatski proizvod - značaj inovativnoga ponašanja na primjerima hrvatske poslovne prakse." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:826294
Barnjak, Mladena. "Inovativni Hrvatski proizvod - značaj inovativnoga ponašanja na primjerima hrvatske poslovne prakse." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:826294
Barnjak, M. (2018). 'Inovativni Hrvatski proizvod - značaj inovativnoga ponašanja na primjerima hrvatske poslovne prakse', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:826294
Barnjak M. Inovativni Hrvatski proizvod - značaj inovativnoga ponašanja na primjerima hrvatske poslovne prakse [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:826294
M. Barnjak, "Inovativni Hrvatski proizvod - značaj inovativnoga ponašanja na primjerima hrvatske poslovne prakse", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:826294