Peran, M. (2015). INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran, Maja. "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran, Maja. "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran, M. (2015). 'INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 17 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran M. INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2015 [cited 2024 December 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
M. Peran, "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910