Matić, L. (2023). SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588
Matić, Luciana. "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588
Matić, Luciana. "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588
Matić, L. (2023). 'SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588
Matić L. SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2023 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588
L. Matić, "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588