prikaz prve stranice dokumenta SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI

Matić, Luciana
Šibenik University of Applied Sciences
Management

Cite this document

Matić, L. (2023). SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić, Luciana. "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić, Luciana. "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić, L. (2023). 'SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić L. SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2023 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

L. Matić, "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Please login to the repository to save this object to your list.