master's thesis
PRIMJENA REZULTATA ANKETE POSJETITELJA U JAVNOJ USTANOVI NACIONALNI PARK KRKA

Ines Brajković
Metadata
TitlePRIMJENA REZULTATA ANKETE POSJETITELJA U JAVNOJ USTANOVI NACIONALNI PARK KRKA
AuthorInes Brajković
Mentor(s)Drago Marguš (thesis advisor)
AbstractJavna ustanova „Nacionalni park Krka“ provodi anketna istraživanja među posjetiteljima s ciljem segmentacije tržišta na sociodemografska obilježja posjetitelja, obilježja njihova dolaska i obilježja boravka u samom Parku. Svrha istraživanja je dobivanje relevantnih podataka na kojima bi se temeljila buduća strategija ukupnog poslovanja, s ciljem razvoja suradnje s lokalnim stanovništvom, unapređenja zadovoljstva posjetitelja, edukacije zaposlenih i posjetitelja, kao i smjer budućih ulaganja. Odgovarajuća infrastruktura, kao što su centri za posjetitelje, uz educirane zaposlenike te dobro osmišljene sadržaje i programe, idealna su kombinacija za zadovoljsvo posjetitelja. U radu su prikazani rezultati provedenih anketa u Javnoj ustanovi „Nacionalni park Krka“, važnost provođenja ankete i njen utjecaj na određivanje strategije Parka.
Keywordssurvey research strategy education
Committee MembersJelena Šišara (committee chairperson)
Ivana Bratić (committee member)
Drago Marguš (committee member)
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationSruč.spec.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-07-14
Parallel abstract (English)Public Institution "National Park Krka" carries out surveys among visitors with the aim of market segmentation on demographic characteristics of visitors, the characteristics of their arrival and stay in the Park. The purpose of the research is to obtain relevant information on which to base future strategy of the overall business, with the aim of developing cooperation with the local population, improving visitor satisfaction, education of employees and visitors, as well as the direction of future investments. Adequate infrastructure, such as visitor centers, with educated staff and well-designed facilities and programs, are an ideal combination for the pleasure of visitors. The paper presents the results of surveys of the Public Institution "National Park Krka", the importance of the survey and its impact on the determination of the strategy of the park.
Parallel keywords (Croatian)anketa istraživanje strategija edukacija
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512491
CommitterNives Paškov Milošević