Access restricted to higher education institution's students and staff
master's thesis
Privatne marke trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj usporedba Konzuma, Spara i Plodina

Dijana Peić
Metadata
TitlePrivatne marke trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj usporedba Konzuma, Spara i Plodina
AuthorDijana Peić
Mentor(s)Jelena Šišara (thesis advisor)
AbstractKonkurencija na tržištu robnih marki je velika i tu se vodi pravi „rat na tržištu robnih marki“, tko će biti bolji?, tko će biti inovativniji?, tko će biti prvi u trenutku lansiranja proizvoda na tržište? To su samo neka od pitanja s kojima se bore vlasnici robnih marki a koja su im od velike važnosti.Trgovci proizvođačima brandiranih proizvoda predstavljaju prijetnju jer su svoje proizvode doveli do jednake kvalitete kao i proizvođačke ali po znatno manjim cijenama. U početku razvoja proizvoda pod trgovačkom markom marketing nije bio previše zastupljen što nije slučaj i danas. Ovakvo stanje i pozicioniranje na tržištu proizvoda robne marke se ne može ne primijetiti i naravno da sve više pažnje pridodaju upravo svojim proizvodima. Trgovci su svoje proizvode prvo počeli isticati na policama, zatim u svojim letcima danas oni već imaju svoje reklamne spotove na TV ekranima.
Committee MembersAna Udovičić
Jasmina Sladoljev
Jelena Šišara
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationSruč.spec.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2014-09-23
Parallel keywords (Croatian)marketing konkurencija Koznum Plodine
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:425523
CommitterNives Paškov Milošević