prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota

Jurić - Kaćunić, Marko
Polytechnic of Sibenik
Management

Cite this document

Jurić Kaćunić, M. (2020). Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837

Jurić Kaćunić, Marko. "Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837

Jurić Kaćunić, Marko. "Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837

Jurić Kaćunić, M. (2020). 'Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota', Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 29 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837

Jurić Kaćunić M. Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota [Undergraduate thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2020 [cited 2020 October 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837

M. Jurić Kaćunić, "Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota", Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837

Islandora Bookmark - Please login to use this feature