Jurić Kaćunić, M. (2020). Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837
Jurić Kaćunić, Marko. "Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837
Jurić Kaćunić, Marko. "Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837
Jurić Kaćunić, M. (2020). 'Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota', Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 28 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837
Jurić Kaćunić M. Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota [Undergraduate thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2020 [cited 2023 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837
M. Jurić Kaćunić, "Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota", Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837