Jurić Kaćunić, M. (2020). Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837
Jurić Kaćunić, Marko. "Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837
Jurić Kaćunić, Marko. "Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837
Jurić Kaćunić, M. (2020). 'Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837
Jurić Kaćunić M. Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2020 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837
M. Jurić Kaćunić, "Uloga marketinga u neprofitnim organizacijama; primjer TZ Imota", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:338837