prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača

Miletić, Marta
Polytechnic of Sibenik
Management

Cite this document

Miletić, M. (2018). Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

Miletić, Marta. "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

Miletić, Marta. "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

Miletić, M. (2018). 'Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 03 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

Miletić M. Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2018 [cited 2021 August 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

M. Miletić, "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

Islandora Bookmark - Please login to use this feature