specijalistički diplomski stručni
Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača

Marta Miletić (2018)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Miletić, M. (2018). Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

Miletić, Marta. "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

Miletić, Marta. "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

Miletić, M. (2018). 'Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 26.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

Miletić M. Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 26.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456

M. Miletić, "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:512456