završni rad
UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE

Paramin, Stela
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Citirajte ovaj rad

Paramin, S. (2020). UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638

Paramin, Stela. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638

Paramin, Stela. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638

Paramin, S. (2020). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 21.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638

Paramin S. UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2020 [pristupljeno 21.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638

S. Paramin, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.