Jurić, D. (2019). UTJECAJ SUVREMENIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:182544
Jurić, Dora. "UTJECAJ SUVREMENIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:182544
Jurić, Dora. "UTJECAJ SUVREMENIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:182544
Jurić, D. (2019). 'UTJECAJ SUVREMENIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 22.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:182544
Jurić D. UTJECAJ SUVREMENIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 22.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:182544
D. Jurić, "UTJECAJ SUVREMENIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:182544