Soldo, S. (2020). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA (Master's thesis). Šibenik: Polytechnic of Sibenik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo, S. (2020). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 08 June 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo S. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2020 [cited 2023 June 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
S. Soldo, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824