Stipetić, A. (2019). ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039
Stipetić, Anita. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039
Stipetić, Anita. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039
Stipetić, A. (2019). 'ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039
Stipetić A. ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2019 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039
A. Stipetić, "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039