No public access
master's thesis
Mobilni marketing

Maja Jozić
Metadata
TitleMobilni marketing
AuthorMaja Jozić
Mentor(s)Jelena Šišara (thesis advisor)
AbstractDa bi bolje shvatili značaj Interneta i mobilnih telefona u suvremenom svijetu, neophodno je upoznati se s njihovim nastankom, razvojem i strukturom. Pored toga bitno je upoznati se i sa aplikacijama mobilnih telefona i njihovim korisnicima. Rad je podijeljen u četiri poglavlja, koja se logički nadovezuju i predstavljaju zaokruženu cjelinu. marketinga u elektroničkom svijetu. Definira se što je predmet ovoga rada te navodi važnost informacijske tehnologije i korištenja U drugom poglavlju definiran je pojam e-marketinga. Navodi se bitna povezanost svih elemenata marketinške komunikacije. Dani su i statistički podaci vezani za e-marketing. Također je objašnjen mobilni marketing, tipovi i određene prednosti i nedostaci mobilnog marketinga. Također su iznesene i činjenice u svijetu i u Hrvatskoj vezane za mobilnu telefoniju. Obrađen je primjer Erste mBanking, usluga mobilnog bankarstva Erste banke koja omogućava jednostavno praćenje i upravljanje sredstvima na svim vrstama računa otvorenim u toj banci.
Committee MembersAnita Grubišić
Jasmina Sladoljev
Jelena Šišara
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationSruč.spec.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2014-11-28
Parallel keywords (Croatian)marketing:e-marketing mBanking
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:249723
CommitterNives Paškov Milošević