Paramin, S. (2020). UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638
Paramin, Stela. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638
Paramin, Stela. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638
Paramin, S. (2020). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638
Paramin S. UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2020 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638
S. Paramin, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:567638