prikaz prve stranice dokumenta Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris
No public access
master's thesis
Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris

Imširović, Hana
Polytechnic of Sibenik
Management

Cite this document

Imširović, H. (2014). Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

Imširović, Hana. "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

Imširović, Hana. "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

Imširović, H. (2014). 'Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 26 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

Imširović H. Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2014 [cited 2020 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

H. Imširović, "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

Islandora Bookmark - Please login to use this feature