Imširović, H. (2014). Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
Imširović, Hana. "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
Imširović, Hana. "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
Imširović, H. (2014). 'Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 17 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
Imširović H. Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2014 [cited 2023 March 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
H. Imširović, "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786