No public access
master's thesis
Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris

Hana Imširović
Metadata
TitleBrand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris
AuthorHana Imširović
Mentor(s)Jelena Šišara (thesis advisor)
AbstractTema ovog završnog rada je brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama na primjeru D-Hotel Marisa. Cilj je prikazati što je to branding i kako utječe na promjene u poslovanju kod multinacionalnih organizacija. Već su posljednja desetljeća dvadesetog stoljeća bila obilježena stvaranjem novih marketinških potreba, pojavom imidža, a s njim i nužnosti stvaranja dobre prezentacijske slike kao jednog od ključnih elemenata izgradnje prepoznatljivosti, dobrog poslovnog plasmana i uspješne poslovne karijere. Koncept sustava identiteta slijedi kritiku anglosaksonske teorije i prakse branda i brandiranja, a sve u svrhu viđenja kulturnih komponenti kao najvažnijih elemenata u politici strategije identiteta ili taktike. Branding je engleska riječ kojom označavamo sve aktivnosti u cilju promocije i prepoznatljivosti na tržištu, stvaranje imena, marke (branda) koju će potencijalni klijenti ili kupci prepoznati i temeljem te prepoznatljivosti odlučiti se za konzumaciju proizvoda i usluga upravo te marke, odnosno branda.
Committee MembersIvica Poljičak
Jasmina Sladoljev
Jelena Šišara
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationSruč.spec.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2014-11-10
Parallel keywords (Croatian)imidž brand marke marketing
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
CommitterNives Paškov Milošević