Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
THE ROLE OF SOCIAL NETWORKS IN MARKETING COMMUNICATION

Anita Stipetić (2019)
Polytechnic of Sibenik
Management
Cite this document

Stipetić, A. (2019). ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039

Stipetić, Anita. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039

Stipetić, Anita. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039

Stipetić, A. (2019). 'ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 22 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039

Stipetić A. ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2019 [cited 2019 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039

A. Stipetić, "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039